+420 602 307 836 asap@asap-rentcar.cz

Všeobecné otázky kolem pronájmu aut

Co je zahrnuto v základní ceně pronájmu auta?

V základní ceně pronájmu je zahrnuto zákonné pojištění a havarijní pojištění s omezenou spoluúčastí.

Co je to omezená spoluúčast autopůjčovny?

Vyjadřuje maximální částku, za kterou ručíte v případě havárie z vlastního zavinění.

Mohu si půjčit vůz také přímo na pobočce?

Samozřejmĕ. Stačí si ve rezervaci vozu zaškrtnout místo, kde si chcete automobil vyzvednout.

Kam přistavujete vůz zdarma?

Autopůjčovna přistavuje vozy všude po Praze – namátkou Praha 1, Praha 2, Praha 3, Praha 4, Praha 5, Praha 6, Praha 7, Praha 8, Praha 9, Praha 10, Praha 11, Praha 12, Praha 13, Praha 14, Praha 15, Praha 16. Dále okolí Prahy – Říčany u Prahy, Jesenice, Průhonice, Zlatníky, Babice, Strašín a mnoho dalších míst. Za příplatek je pouze letiště Ruzyně – nyní letiště Václava Havla. Nejlepší je, napsat nám nebo zavolat a my Vám rádi řekneme, jestli k Vám autopůjčovna přistaví vůz zdarma nebo za mírný poplatek.

Jaké dokumenty musím předložit při výpůjčce vozu?

    • Právnická osoba: výpis z OR, osvědčení o registraci DIČ, objednávka na hlavičkovém papíře s podpisem statutárního zástupce, plná moc od statutárního zástupce (není-li přítomen při převzetí), občanský průkaz nebo pas řidiče, řidičský průkaz sk. B řidiče.
    • Fyzická osoba, Živnostník: občanský průkaz, řidičský průkaz sk. B, třetí doklad k ověření adresy (SIPO, vyúčtování telefonu, kreditní či platební karta, VŠ index, doklad o servisování vozu nájemce, policejní protokol o nehodě vozu nájemce – nebo jiný doklad znějící na jméno a adresu klienta s max. stářím 2 měsíce), živnostenský list (u živnostníka)
    • Cizinci: cestovní pas, řidičský průkaz, kreditní karta
    • Potřebné doklady je třeba předložit nejpozději před výpůjčkou. V případě přistavení vozu mimo pobočky je nutné doklady zaslat nejpozději 12 hodin před výpůjčkou na email: asap@asap-rentcar.cz, jinak nebude vůz přistaven.

Proč jsou Vaše ceny autopůjčovny tak levné?

Protože neplatíme drahé kancelářské prostory, optimalizujeme náklady na provoz, dojednali jsme partnerské slevy na servis vozidel a celkově se chováme ekonomicky.

 

Rezervace

  • Jak mohu auto v půjčovně rezervovat?

    Máte 2 možnosti. Buď využijete internet, kde si v pohodlí spočítáte cenu za pronájem nebo můžete zavolat na naši rezervační linku a tam s Vámi vše vyřeší operátor.

  • Proč bych mĕl dĕlat rezervaci vozu dříve?

    Obzvláště v období sezóny může být problém sehnat v ČR automobil, jaký si představujete. Vaše rezervace je pro nás závazná a můžeme Vám vůz zajistit.

  • Je rezervace přes internet bezpečná?

    Ano.

 Na cestách – autopůjčovna

  • Mohu cestovat do cizích zemí s vozidlem autopůjčovny?

    Ano, stačí zaplatit poplatek za tuto službu. Viz ceník. Výjimku tvoří Albánie, Bělorusko, Moldávie, Rusko, Rumunska, Bulharska, Turecka, Ukrajina a částí Srbska, které nejsou pod nadvládou Srbska.

  • Musím platit pokuty bĕhem výpůjčky?

    Pokud se vyskytnou jakékoliv poplatky za dopravní přestupky bĕhem výpůjčky ,budou Vám v plné výši doúčtovány. Prostudujte si naše podmínky pro další detaily.

  • Co mám dĕlat v případĕ nehody?

    V případĕ nehody, ohnĕ, při střetu se zvĕří nebo jiné nehody kontaktujte policii a vyplňte „Nehodový protokol“, který najdete ve vozidle. Toto platí i pro malé nehody a úrazy, kde reklamující strana je sama na vinĕ bez cizího zavinĕní.„Nehodový protokol“ nám musí být doručen písemnĕ do 24 hodin. Bez policejního hlášení nejste pojištěni a ručíte za vzniklou škodu v plném rozsahu. Současně informujte autopůjčovnu, která Vám dá další instrukce.

  • Co když havaruji v zahraničí?

    Postup je stejný v celé Evropě. Vždy je nezastupitelná účast policie. Součástí dokladů, které přebíráte je i “zelená karta”, kterou společně s malým OTP předložte policii.

  • Když si zaplatím plné pojištění, tak již za nic neručím?

    Plné pojištění Vám dává plnou ochranu ve vztahu k případným pojistným událostem i z vlastního zavinění. Ručíte však vždy v rozsahu technického minima řidiče (viz. autoškola), např. jízda bez oleje při následném poškození motoru (při ignorování světelných výstrah)… Dále předmětem pojistky není poškození kol, ráfků a pneumatik.

  • Může pronajatý vůz řídit více řidičů?

    Ano. Za každého dalšího řidiče účtujeme jednorázový poplatek – viz ceník.

  • Co když budeme mít poruchu mimo pracovní dobu (v noci)?

    Naše pracovní doba je denně 8:00 – 21:00. Mimo pracovní dobu je zabezpečen nonstop servis 24 hod. na telefonních číslech 00420 602 307 836 a 00420 602 307 835(v Čj a Aj).

  • Jak mám postupovat, když se zdržím na cestě a chtěl bych prodloužit pronájem vozu?

    V daném případě je třeba poslat v kteroukoliv hodinu fax s oznámením požadovaného prodloužení (např. z hotelu, pošty, atd…). Pouze tak se vyhnete platbě penalizace za opožděně vrácené vozidlo.

  • Jaké doklady bude požadovat policie v případě silniční kontroly?

    Pas, řidičský průkaz (evropský či mezinárodní) a doklady od vozu (malý OTP, povinné ručení + zelená karta).

 

Vrácení vozidla do autopůjčovny

  • Musím vrátit auto plnĕ dotankované?

    Ano, vozidlo musí být vráceno s plnou nádrží. Pokud množství paliva bude nižší, doúčtujeme si náklady za dotankování dle průmĕrné tržní ceny stejnĕ jako servisní poplatek. Pro částku poplatku prosíme nahlédnĕte do našich podmínek.

  • Jak má vypadat vyčištĕné vozidlo?

    Prosíme prohlédnĕte si naše podmínky pro další detaily. Vozidlo se považuje za čisté když karosérie, disky a okna nemají žádná stopy bláta, zbytky hmyzu nebo jiné nečistoty. Interiér musí být vyluxován a bez poškození.

  • Jak dokážu, že vozidlo již bylo poškozené?

    Před převzetím budete mít možnost si vůz v klidu prohlédnout a do protokolu vyznačíme případná poškození.