Všeobecné otázky
- Co je zahrnuto v základní ceně pronájmu?
V základní ceně pronájmu je zahrnuto zákonné pojištění a havarijní pojištění s omezenou spoluúčastí.
- Co je to omezená spoluúčast?
Vyjadřuje maximální částku, za kterou ručíte v případě havárie z vlastního zavinění.
- Mohu si půjčit vůz také přímo na pobočce?
Samozřejmĕ. Stačí si ve formuláři zaškrtnou místo, kde si chcete automobil vyzvednout.
- Jaké dokumenty musím předložit při výpůjčce?
- Právnická osoba: výpis z OR, osvědčení o registraci DIČ, objednávka na hlavičkovém papíře s podpisem statutárního zástupce, plná moc od statutárního zástupce (není-li přítomen při převzetí), občanský průkaz nebo pas řidiče, řidičský průkaz sk. B řidiče.
- Fyzická osoba, Živnostník: občanský průkaz, řidičský průkaz sk. B, třetí doklad k ověření adresy (SIPO, vyúčtování telefonu, kreditní či platební karta, VŠ index, doklad o servisování vozu nájemce, policejní protokol o nehodě vozu nájemce – nebo jiný doklad znějící na jméno a adresu klienta s max. stářím 2 měsíce), živnostenský list (u živnostníka)
- Cizinci: cestovní pas, řidičský průkaz, kreditní karta
- Potřebné doklady je třeba předložit nejpozději před výpůjčkou. V případě přistavení vozu mimo pobočky je nutné doklady zaslat nejpozději 12 hodin před výpůjčkou na email: asap@asap-rentcar.cz nebo na fax: +420 323 605 521, jinak nebude vůz přistaven.
- Proč jsou Vaše ceny tak levné?
Protože neplatíme drahé kancelářské prostory, optimalizujeme náklady na provoz, dojednali jsme partnerské slevy na servis vozidel a celkově se chováme ekonomicky.
Rezervace
- Jak mohu automobil rezervovat?
Máte 2 možnosti. Buď využijete internet, kde si v pohodlí spočítáte cenu za pronájem nebo můžete zavolat na naši rezervační linku a tam s Vámi vše vyřeší operátor.
- Proč bych mĕl dĕlat rezervaci dříve?
Obzvláště v období sezóny může být problém sehnat v ČR automobil, jaký si představujete. Vaše rezervace je pro nás závazná a můžeme Vám vůz zajistit.
- Je rezervace přes internet bezpečná?
Ano.
Na cestách
- Mohu cestovat do cizích zemí s mým vozidlem?
Ano, stačí zaplatit poplatek za tuto službu. Viz ceníky. Výjimku tvoří Albánie, Bělorusko, Moldávie, Rusko, Rumunska, Bulharska, Turecka, Ukrajina a částí Srbska, které nejsou pod nadvládou Srbska.
- Musím platit pokuty bĕhem výpůjčky?
Pokud se vyskytnou jakékoliv poplatky za dopravní přestupky bĕhem výpůjčky ,budou Vám v plné výši doúčtovány. Prostudujte si naše podmínky pro další detaily.
- Co mám dĕlat v případĕ nehody?
V případĕ nehody, ohnĕ, při střetu se zvĕří nebo jiné nehody kontaktujte policii a vyplňte „Nehodový protokol“, který najdete ve vozidle. Toto platí i pro malé nehody a úrazy, kde reklamující strana je sama na vinĕ bez cizího zavinĕní.„Nehodový protokol“ nám musí být doručen písemnĕ do 24 hodin. Bez policejního hlášení nejste pojištěni a ručíte za vzniklou škodu v plném rozsahu. Současně informujte autopůjčovnu, která Vám dá další instrukce.
- Co když havaruji v zahraničí?
Postup je stejný v celé Evropě. Vždy je nezastupitelná účast policie. Součástí dokladů, které přebíráte je i “zelená karta”, kterou společně s malým OTP předložte policii.
- Když si zaplatím plné pojištění, tak již za nic neručím?
Plné pojištění Vám dává plnou ochranu ve vztahu k případným pojistným událostem i z vlastního zavinění. Ručíte však vždy v rozsahu technického minima řidiče (viz. autoškola), např. jízda bez oleje při následném poškození motoru (při ignorování světelných výstrah)… Dále předmětem pojistky není poškození kol, ráfků a pneumatik.
- Může pronajatý vůz řídit více řidičů?
Ano. Za každého dalšího řidiče účtujeme jednorázový poplatek – viz ceníky.
- Co když budeme mít poruchu mimo pracovní dobu (v noci)?
Naše pracovní doba je denně 8:00 – 18:00. Mimo pracovní dobu je zabezpečen nonstop servis 24 hod. na telefonních číslech 00420 602 307 836 a 00420 602 307 835(v Čj a Aj).
- Jak mám postupovat, když se zdržím na cestě a chtěl bych prodloužit pronájem?
V daném případě je třeba poslat v kteroukoliv hodinu fax s oznámením požadovaného prodloužení (např. z hotelu, pošty, atd…). Pouze tak se vyhnete platbě penalizace za opožděně vrácené vozidlo.
- Jaké doklady bude požadovat policie v případě silniční kontroly?
Pas, řidičský průkaz (evropský či mezinárodní) a doklady od vozu (malý OTP, povinné ručení + zelená karta).
Vrácení vozidla
- Musím vrátit auto plnĕ dotankované?
Ano, vozidlo musí být vráceno s plnou nádrží. Pokud množství paliva bude nižší, doúčtujeme si náklady za dotankování dle průmĕrné tržní ceny stejnĕ jako servisní poplatek. Pro částku poplatku prosíme nahlédnĕte do našich podmínek.
- Jak má vypadat vyčištĕné vozidlo?
Prosíme prohlédnĕte si naše podmínky pro další detaily. Vozidlo se považuje za čisté když karosérie, disky a okna nemají žádná stopy bláta, zbytky hmyzu nebo jiné nečistoty. Interiér musí být vyluxován a bez poškození.
- Jak dokážu, že vozidlo již bylo poškozené?
Před převzetím budete mít možnost si vůz v klidu prohlédnout a do protokolu vyznačíme případná poškození.