Všeobecné otázky

  • Co je zahrnuto v základní ceně pronájmu?

V základní ceně pronájmu je zahrnuto zákonné pojištění a havarijní pojištění s omezenou spoluúčastí.

  • Co je to omezená spoluúčast?

Vyjadřuje maximální částku, za kterou ručíte v případě havárie z vlastního zavinění.

  • Mohu si půjčit vůz také přímo na pobočce?

Samozřejmĕ. Stačí si ve formuláři zaškrtnou místo, kde si chcete automobil vyzvednout.

  • Jaké dokumenty musím předložit při výpůjčce?
    • Právnická osoba: výpis z OR, osvědčení o registraci DIČ, objednávka na hlavičkovém papíře s podpisem statutárního zástupce, plná moc od statutárního zástupce (není-li přítomen při převzetí), občanský průkaz nebo pas řidiče, řidičský průkaz sk. B řidiče.
    • Fyzická osoba, Živnostník: občanský průkaz, řidičský průkaz sk. B, třetí doklad k ověření adresy (SIPO, vyúčtování telefonu, kreditní či platební karta, VŠ index, doklad o servisování vozu nájemce, policejní protokol o nehodě vozu nájemce – nebo jiný doklad znějící na jméno a adresu klienta s max. stářím 2 měsíce), živnostenský list (u živnostníka)
    • Cizinci: cestovní pas, řidičský průkaz, kreditní karta
    • Potřebné doklady je třeba předložit nejpozději před výpůjčkou. V případě přistavení vozu mimo pobočky je nutné doklady zaslat nejpozději 12 hodin před výpůjčkou na email: asap@asap-rentcar.cz nebo na fax: +420 323 605 521, jinak nebude vůz přistaven.
  • Proč jsou Vaše ceny tak levné?

Protože neplatíme drahé kancelářské prostory, optimalizujeme náklady na provoz, dojednali jsme partnerské slevy na servis vozidel a celkově se chováme ekonomicky.

 

Rezervace

  • Jak mohu automobil rezervovat?

Máte 2 možnosti. Buď využijete internet, kde si v pohodlí spočítáte cenu za pronájem nebo můžete zavolat na naši rezervační linku a tam s Vámi vše vyřeší operátor.

  • Proč bych mĕl dĕlat rezervaci dříve?

Obzvláště v období sezóny může být problém sehnat v ČR automobil, jaký si představujete. Vaše rezervace je pro nás závazná a můžeme Vám vůz zajistit.

  • Je rezervace přes internet bezpečná?

Ano.

 

Na cestách

  • Mohu cestovat do cizích zemí s mým vozidlem?

Ano, stačí zaplatit poplatek za tuto službu. Viz ceníky. Výjimku tvoří Albánie, Bělorusko, Moldávie, Rusko, Rumunska, Bulharska, Turecka, Ukrajina a částí Srbska, které nejsou pod nadvládou Srbska.

  • Musím platit pokuty bĕhem výpůjčky?

Pokud se vyskytnou jakékoliv poplatky za dopravní přestupky bĕhem výpůjčky ,budou Vám v plné výši doúčtovány. Prostudujte si naše podmínky pro další detaily.

  • Co mám dĕlat v případĕ nehody?

V případĕ nehody, ohnĕ, při střetu se zvĕří nebo jiné nehody kontaktujte policii a vyplňte „Nehodový protokol“, který najdete ve vozidle. Toto platí i pro malé nehody a úrazy, kde reklamující strana je sama na vinĕ bez cizího zavinĕní.„Nehodový protokol“ nám musí být doručen písemnĕ do 24 hodin. Bez policejního hlášení nejste pojištěni a ručíte za vzniklou škodu v plném rozsahu. Současně informujte autopůjčovnu, která Vám dá další instrukce.

  • Co když havaruji v zahraničí?

Postup je stejný v celé Evropě. Vždy je nezastupitelná účast policie. Součástí dokladů, které přebíráte je i „zelená karta“, kterou společně s malým OTP předložte policii.

  • Když si zaplatím plné pojištění, tak již za nic neručím?

Plné pojištění Vám dává plnou ochranu ve vztahu k případným pojistným událostem i z vlastního zavinění. Ručíte však vždy v rozsahu technického minima řidiče (viz. autoškola), např. jízda bez oleje při následném poškození motoru (při ignorování světelných výstrah)… Dále předmětem pojistky není poškození kol, ráfků a pneumatik.

  • Může pronajatý vůz řídit více řidičů?

Ano. Za každého dalšího řidiče účtujeme jednorázový poplatek – viz ceníky.

  • Co když budeme mít poruchu mimo pracovní dobu (v noci)?

Naše pracovní doba je denně 8:00 – 18:00. Mimo pracovní dobu je zabezpečen nonstop servis 24 hod. na telefonních číslech 00420 602 307 836 a 00420 602 307 835(v Čj a Aj).

  • Jak mám postupovat, když se zdržím na cestě a chtěl bych prodloužit pronájem?

V daném případě je třeba poslat v kteroukoliv hodinu fax s oznámením požadovaného prodloužení (např. z hotelu, pošty, atd…). Pouze tak se vyhnete platbě penalizace za opožděně vrácené vozidlo.

  • Jaké doklady bude požadovat policie v případě silniční kontroly?

Pas, řidičský průkaz (evropský či mezinárodní) a doklady od vozu (malý OTP, povinné ručení + zelená karta).

 

Vrácení vozidla

  • Musím vrátit auto plnĕ dotankované?

Ano, vozidlo musí být vráceno s plnou nádrží. Pokud množství paliva bude nižší, doúčtujeme si náklady za dotankování dle průmĕrné tržní ceny stejnĕ jako servisní poplatek. Pro částku poplatku prosíme nahlédnĕte do našich podmínek.

  • Jak má vypadat vyčištĕné vozidlo?

Prosíme prohlédnĕte si naše podmínky pro další detaily. Vozidlo se považuje za čisté když karosérie, disky a okna nemají žádná stopy bláta, zbytky hmyzu nebo jiné nečistoty. Interiér musí být vyluxován a bez poškození.

  • Jak dokážu, že vozidlo již bylo poškozené?

Před převzetím budete mít možnost si vůz v klidu prohlédnout a do protokolu vyznačíme případná poškození.